Τι μπορεί να κάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση για να ενθαρρύνει νέους ανθρώπους να γίνουν επιχειρηματίες;

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα ΜΜΕ, υπό την αιγίδα του Ευρωπαίου επιτρόπου για την Ενιαία Αγορά, τη βιομηχανία, την επιχειρηματικότητα και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχει ξεκινήσει έναν διαγωνισμό συγγραφής εργασίας, που απευθύνεται σε νέους 16-25 ετών σε όλη την Ευρώπη.

Η εργασία αυτή πρέπει να είναι μέχρι 2.500 λέξεις με θέμα «Τι μπορεί να κάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση για να ενθαρρύνει νέους ανθρώπους να γίνουν επιχειρηματίες;»

Ο διαγωνισμός γίνεται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας ΜΜΕ, μίας ετήσιας πανευρωπαϊκής εκστρατείας για την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη.

Οι νικητές του διαγωνισμού θα έχουν όλα τα έξοδα του ταξιδιού πληρωμένα για τη συνέλευση των ΜΜΕ στην Μπρατισλάβα, στη Σλοβακία τον Νοέμβριο, όπου θα παρουσιάσουν την εργασία τους σε ένα ακροατήριο με πάνω από 600 συνέδρους, από τον κόσμο των επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας.

Η προθεσμία για τις αιτήσεις είναι μέχρι τις 2 Σεπτεμβρίου 2016 και οι νικητές θα ανακοινωθούν στις Βρυξέλλες τον Νοέμβριο.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

epixeiro.gr

Comments are closed.